Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на Гумичките за клапаните-разход на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    другия вариант е да се сменят със сваляне на главата а там сумата ще нарастне защото освен гумички при свалена глава е добре да се удари един "вятър на главата 0,1-0,4 мм да се напаснат клапани и разни други там цената на ремонта ще се вдигне особенно със разни разните гарнитури и части и манипулации по главата ще са 250 лв без труда.
    Мда, аз съм в тоя епизод в момента, да е жив и здрав Лисан че ми даде оборотна глава да си угаждам на капризите, иначе ще трябва да стоя без кола поне половин месец.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      Уоууу!Аз значи не съм разбрал добре.Аз си мислих,че е елемнтарна операция,която нема да ми струва повече от 70-80лв. и един ден труд.След тази информация определено ще успокоя карането.Благодаря на всички за съветите и инфото.
      Un Amore Grande!
      Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
      Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
      http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Добре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.

        Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
        Можеби колата ти работи на мн.богата смес и вкарва по малко бензин в маслото за да не мърда грам.Точно на студен мотор ги прави тези неща.

        Няма 16в. мотор,не само на Алфа дето не харчи "грам" масло.
        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Добре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.

          Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
          А ти ходили на феста бре.
          Аз атм видях три бензинови дето не пушеха като има се столи маслото и като вземат да ги изтезават.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #35
            И аз имам същия проблем, гори/изчезва ~литър масло на 1000км, до скоро имах теч от некадърен преден ремонт, който оправих, сега заминават по ~800гр. на 1000км.Минаваше ми на ум да й сменям гумичките на клапаните, защото няма никакво пушене (пробвал съм хватките от по преди постове на Новачев) и е по-малкото зло от смяна на сегменти, но сега ме накарахте да се замисля.
            Колата за 11 месеца от както я имам съм минал 20000км, от които 98% са по пътя Бургас-София, като по магистралата потдържам между 140 и 180 в зависимост от разпределението на данъчните, средно да кажем 160 и изпреварвания на "колкото може" винаги на обикновенния път,винаги си минава 6000 оборота и винаги се дразня с разни народни коли и БМВ-та...Та има ли някакъв дори и теоретичен шанс да намалеел разхода ако премина от Селения 20К на Селения рейсинг, с гореописания стил на каране или е по-тънко масло и ще го гори още повече?
            Тази проба ще я направя, защото е по-безболезнена от смяна гумички....иначе сепаратора е чист...
            Не може на едни Алфи да гори масло, без симптоми за издухан мотор а на други да не гори....и аз не знам вече...моята върви мъжката и харчи нормално....
            156 2.0TS '99

            Comment


            • #36
              Разхода ти ще спадне драстично ако сложиш масло 10/60 рейсинг.
              Значи рейсинга си запазва качествата много по дълго време и най вече при по високи температури остава по гъсто в сравнение с 20К просто е по гъсто на топло от 20К. Маслата от този тип са направени за точно такава езда с много обороти и газ. А да ти кажа като ходих на феста разхода на масло беше около 600-700 г за 1100км от които около 400 с яко пържене и критич ни обороти другите бяха с нормално каране 130-140.
              И нещо много важни колата ми няма проблем с гумички сепаратори и сегменти.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                И при мен в момента е така дано да се оправи след почистването на сепаратора мисля и гумички да сменя

                Comment

                Working...
                X